حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

حسنا جان

9ماه و27 روزگی خانوم کوچولو

1393/6/26 13:34
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم که هر روز بیشتر نازتر و خوشگلتر میشه  دیروز سه شنبه مامان و باباجون خونه ما مهمون بودند دخمل جیگولی منم پیش بابا گلیش بود ناهار رو باهم خوردیم یه عدس پلو با برنج شفته خجالت

اونقدر توی خونه بازی گوشی کردی   که  ترجیح دادن برن توی خونه خودشون استراحت کنند شما هم  پشت سر مهمونها شدید گریه  کردی  فدای اون اشک چشمات مادر ررررررر.....

طرف عصر با بابایی با هم رفتیم بیرون تا دلمون واشه تو برگشت خوابت می آومد و آروم نمیشدی رسیدیم خونه دیدم دستم خونی شده دلم از ترس ریخت حالم اونقدر بد شد که فقط بابایی رو صدا زدم وارسی کردیم دیدم با ناخنت به گوشت خراش دادی و حسابی خون آلود شده بود گوشت  از ترس محکم بغلت کردم خوشگلم انشاءالله همیشه سلامتیت رو ببینم خانومم .....

تازگی ها میری سراغ تلفن و گوشی رو برمی داری 100.gif و غاغان غوغان را می ندازی و مثلا حرف می زنی سعی می کنم بهترین فرصت صدای خوشگلت رو ضبط کنم و تو این پست برا ت بزارم ....

آخر شب ساعت 12 وقت آب ابزی بود توی حموم اونقدر بازی کردی پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/که وقتی از حموم بیرون می اوردم دوست داشتی بیشتر تو حموم بمونی مامان جون خیلی دوست داشتم بیشتر با آب بازی کنی چه کنم که مریضی و دیر وقته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسنا جان می باشد