حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

حسنا جان

تاتی تایی کن دخترم

1393/8/26 21:26
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به پرنسس کوچولوی من  که وقتی این کلمه رو می گم به مامانی لوس می شی

گامهای کوچیکت رو محکمتر بردار ناز دختر من بی شک روزی باید با این قدمها  از پی مشکلات کوچیک و بزرگ رد میشی  استوار باش که کوه ماندگاریش به خاطر محکم ایستادنه محکم باش و صبور که این دنیای خاکی مال گامهای صبور  استوارند چند روزی است با پاهای کوچیکت تمرین تای تای می کنی تمرین ایستادن  بلند شدن روی پای خودت و نمی دونی با دیدن راه رفتنت چقدر لذت میبریم  مثل اینکه  همه دنیا برا ما ساخته شده تا با چشمهای خودمون بلند شدن تنها دخترمون رو به نظاره بنشینیم  ..........

تا جایی که می دونم مستقل شدن بچه ها از 2 یا 3 سالگیه  اما حسنای من انزدیک یه سالگیش مستقل شدن رو تمرین می کنه دوست داری خودت لیوان شیر یا آبت رو بدست بگیری و خودت بخوری  و اگه بهت ندیم حسابی گلمند میشی ای ناز بانوی من  بهت افتخار می کنم ......

پسندها (3)

نظرات (3)

نامیلو
26 آبان 93 22:31
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
مهزاد مامان عرفان
29 آبان 93 0:44
عزيز من گل من تولدت مبارك تولدت مبارك
مهزاد مامان عرفان
29 آبان 93 11:04
جیغ و داد و ونگ به دنیا اومدی ،‌ بچه قشنگ راستی ،‌ می خواستی به دنیا بیایی؟ اینجا را دوست داری گلابی؟ زندگی را شروع کردی با داد و قال مامان و بابا از اومدنت هستند خیلی خوشحال تولدت مبارک کوچولوی قشنگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسنا جان می باشد