حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

حسنا جان

عید غدیر

1393/7/22 18:44
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم

سالروز باسعادت عید غدیر بر همه شیعیان حضرت مبارک......

این روزها بخاطر جابجایی خونمون سرمون خیلی شلوغه حتی نمی تونم  وبلاگ دختر کوچولوم رو آپ کنم جابجایی خونه تموم شده و حسابی سخت گذشت بهمون این ساعتها ...امروز پکیج رو نصب کردیم با شیر آلاتش

دخترم حسابی بزرگ شده البته بزرگ شدنش رو من نمی بینم چون ساعتها در کنار مامان جون  می مونه و من یا مشغول  تمیز کردن خونه هستم  یا سر کار ....عروسک کوچولوم پیش عمه اش  مونده بود که عمه هم بهش یاد داده بودب بع عی چی میگه  حسنا هم خیلی شیرین جواب می داد بع بع  درست 17 مهر ماه با شنیدن این کلمه داشتم از ذوق می ترکیدم خیلی برام لذت بخش بود  شیرین تر از عسل .....

به ممد دایی هم می گیی مم و هر کسی بهش شبیه باشه زود میبینی میگی مم  خیلی دوستش داری و کلی با هات بازی می کنه بازی دالی موشه و....

کلمه در در رو هم وقتی بیرون در میاییم میگی خصوصا وقتی باباجون کت به تن میکنه میگی   دددر یا روسری  رو رو سرت می کشی و در در می خوای  هرکی هم از در بیرون بره گریه می کنی پشت سرش  قربون در در ت بشم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

hanieh
22 مهر 93 19:35
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
نی نی عکس
22 مهر 93 20:18
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم http://www.niniaxs.ir/.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسنا جان می باشد