حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

حسنا جان

روزهای دلدادگی

1393/8/4 16:06
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گل گلاب مامانی  که امروز سه شنبه 6آبان مصادف با 3 محرم  11 ماه و 8 روزه شه  الانم پیش مامان جونشه و داره بازی می کنه این ایام محرم من رو به روزهای محرم سال گذشته می بره روزهایی که حسنا خانم هنوز بدنیا نیومده بود و مامانی منتظر قدمهای کوچولوش بود و با دخملی می رفتیم روضه اباعبدالله و چقدر حس خوبی داشتیم .....

محرم امسال دخترم در آستانه یک سالگیه و تا الان 2 شب در  مجلس عزا شرکت کردیم و دخترم توی مجلس مثل دخترای ناز و خوشگل فقط سینه زنی کرده و آروم نشسته  التماس دعا دخترم خانمم ..... دعا کن زیارت آقا نصیبمون بشه

ناناز من این روزها با دیدن عکس رهبر می گه ماما بنظرم عبا ی آقا رو به چادر من شباهت می ده  قربونش برم امروز صبح من دیر تر از حسنا از خواب بیدار شدم و حسنا سعی می کرد با اون انگشتای کوچولوش پلکهای من رو باز بکنه و مدام موهام رو نازی نازی می کرد . ..

سرت روسری انداختم و با هم رفتیم در در  ابیته در درمون  یعنی بالکن خونه در میاییم بالکن و خونه روبه رویی پشت بامش کبوتر و مرغ و خروس نگه می داره و شما با دیدن جوجو آ  خیلی لذت می بری و همش نشونم می دی و می گی جججج  فدات شم توی خونه تازمون مکان دقیق حموم رو می شناسی و وقتی پیدام نمی کنی در حموم رو می زنی و صدام می کنی ....

دوسسسسسسسسستتتتتتتت دارم از ته قلب niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسنا جان می باشد