حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

حسنا جان

دنیای حسنا چه زیباست...

1393/12/7 18:21
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازلی بالام

سلام به همه خاله های دوست داشتنی دخترم خوبید نی نی هاتون خوبن

روزهای بایانی سال 93 رو در حالی پشت سر می گذاریم که حسنا خانم هر روز بزرگتر میشه اونقدر سریع که متوجه زمان نمی شم حسنا جان توی کارهای خونه به مامان کمک می کنه یادگرفته دستمال بر می داره و روی میز هارو تمیز میکنه اگه از داخل کابینت چیزی روی زمین بزاره سعی میکنه که دوباره سرجاش بزاره می دونه پریز برق خطرناکه و برای تحریک ما دستش رو به پریز برق نزدیک می کنه و می گه نه نه ...یعنی من دارم دست می زنم دعوام کنید چند باری کار بد کرده روی دستش زدم و می گم دستتو بیار جلو میاره تا من روی دستش بزنم آخیش ناز من ...بنظرش این یه جور بازیه ...........

کتابهای قصه حسنا هر روز روی زمینه نگاه میکنه و از لابه لای عکساش اون چیزایی رو که میشناسه تکرار و خودش رو تشویق میکنه در حال حاضر حسنا عکس ...ماهی.. ماه ..ستاره.. آقا... کفش ...شکل در ..مسجد ...گل...گربه ...گاو ...گوسفند...توپ..آب..جوجو...تلویزیون...عینک ...یخچال...واکثر وسایل خونه رو میشناسه و اوردن کیف وکنترل و موبایلمون توی خونه با حسنا خانمه الههی

به نی نی عمه خانم با لحن ترکی و خیلی شیرین میگه علی و من حسابی به گفتنش میخندم میدونه برای من جذابه هر وقت طلب آب می کنه برای بازی و بهش نمی دم تون تون می گه علی علی و منم تسلیم این شیرین زبونیش میشم واااای تو چقدر نازی مامان دوست دارم

فقط مدتهاست گوشش بد جور التهاب داره تا الان کلی بهش آنتی بیوتیک دادیم اما اثر بخش نبوده خدایا خوبش کن شفای کامل به دست خودتته ....

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مبینا
11 اسفند 93 16:58
مامان خانم سلاااااام وااااااااااااای ک حسنا جون مثل مبینا شیطون والبت باهوشه اخیییییییییی من قلبونش برم ایشالله زودی گوشش خوب شه منم براش دعا میکنم مامانی پیش منم بیا اپممممممممممم
♥ایدا♥
13 اسفند 93 20:49
حسنا جونم شما خیلی نازی به منم سربزنید اپم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسنا جان می باشد