حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

حسنا جان

بابا دوستت دارم

1394/2/19 16:51
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همسر عزیزم روزت مبارک

کارت تبریک روز پدر

همسرعزیزم 

برای تو می نویسم برای تویی که سنگ صبور تمام لحظه های زندگی ام هستی...

نمی دونی چقدر احساس غرور میکنم از این که در کنار تو هستم 

خیلی خوشحالم از این که تو رو دارم،از این که من و دخترعزیزمان را دوست داری و خوشحالم  که در تمام لحظات زندگی در کنارمان هستی.....

 شاید خیلی تکراری باشه برات اما برای هزارمین بار هم میخوام بهت بگم:

                             ♥️   عاشقانه دوستت دارم  ♥️

 

                   حالا که بابا شدی نه تنها من ،یک نفر دیگه هم به تعداد خوشبختهای روی زمین اضافه شد.

حسنای عزیزم بدون که یکی از بهترین

                            مردهای روی زمین بابای مهربون توست...

 

این روزا عمه مریم توی بیمارستانه

امروز که 23 اردیبهشته نزدیک به 2 هفته اس توی بیمارستان بستریه و علی فعلا بدنیا نیومده

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسنا جان می باشد