حسناحسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

حسنا جان

حيات وجود

1393/6/4 9:18
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم حسنا خانم که این روزها 9 ماه رو تموم کرده و هر روز شیرین کاریهات بیشتر میشه چشمک این روزها کلمه ماما و بابا رو خیلی خوب تکرار می کنی هر وقت یه بچه بزرگتر از خودت رو می بینی بهش می گی نی نی زباندست می زنی بابای می کنی وقتی بابا مجید رو صدا می کنم یه در نگاه می کنی حاج بابا و حاج مامان رو خوب میشناسی و با دیدنشون خیلی خوشحال میشی همینطور عروسکهاتو خوب می شناسی و با دیدنشون ذوق زده میشی خصوصا نیکا با چشمهای درشتش شما رو به وجد میاره آروم آروم داری راه رفتن رو تمرین می کنی خودت رو به میز تلویزیون کابینت یا من آویزان میکنی خیلی دوست دارم به من آویزان بشی  و با گریه هات نزاری  ظرفها رو بشورم بعد  با اون اشک چشمهات کاری می کنی سریع بغلت کنم هم من آروم میشم هم شما چه لذتبخشه که در کنار هم هستیم دختر خنده روی من نازنین حسنای من دوستت داریم   زیبا  دالی موشه کلاغ پردست دستی باهات بازی می کنیم روزهامون خیلی خوبه چون تو در کنار ما هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسنا جان می باشد